ტრენერმა შეგვახსენა წინა დღის განვლილი მასალა. განვიხილეთ და ამოვწურეთ ზოგისთვის ბუნდოვანი საკითხები. დავასრულეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების დასმა.ვისწავლეთ საკვანძო კითხვების სწორად დასმა.ვისწავლეთ ერთმანეთისგან გარჩევა ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვების დასმის. ამ თემის ირგვლივ შევასრულეთ ჯგუფური მუშაობა გუგლის დოკუმენტეში. ამის შემდეგ შევძელით ამ კითხვების სწორად დასმა და გამოყენება ჩვენს საკუთარ სასწავლო პროექტის გეგმაში. ეს კითხვებია: ზოგადი შეკითხვა - როგორ შეიძლება შეცვალოს ადამიანმა გარემო პირობები? თემატური კითხვა -აუცილებელია თუ არა ადამიანის სიცოცხლისთვის ეკოლოგიურად სუფთა გარემო? როგორ ვებრძოლოთ გარემოს დაბინძურებას? შინაარსობრივი შეკითხვა -როგორ ზეგავლენას ახდენს ანტისანიტარია ადამიანის ჯანმრთელობაზე რა სასიცოცხლო მნიშვნელობა აქვს ადამიანის ჯანმრთელობისთვის მოწესრიგებულ და დამუშავებულ ნაგავსაყრელებს? როგორ აბინძურებს მანქანის გამონაბოლქვი გარემოს? ტრენინგის დასასრულს გავეცანით შეფასების მეთოდებს და ინსტრუმენტებს.
ქალბატონო ნინო,გავეცანი თქვენს პრეზენტაციას.მაინტერესებს:
ReplyDelete1.რა ასაკის ბაცშვები იქნებიან ჩართული პროექტის შესრულებაში?
2.რა სამუშაოები შესრულდება?
3 რა დროში შესრულდება პროექტი?
კომენტარები:
საკმაოდ აქტუალური და დროული საკითხებია განხილული თქვენს პროექტში.
თქვენი პროექტიდან კარგად ჩანს ის კონკრეტული საკითხები, რომელიც მნიშვნელოვანია დღეს.
რჩევის სახით გეტყოდით:
კარგი იქნებოდა მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდა სხვადასხვა აქტივობის შესრულებაში.
გავეცანი პროექტის შინაარს, საკმაოდ სრულყოფილად არის წარმოდგენილი მიზანი და აქტივობები. მოსაწონია მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა და აქედან გამომდინარე, ვფიქრობ, რომ თქვენს მიერ გაწეული შრომა ნაყოფიერი იქნება. დღეისათვის აღნიშნული პრობლემა ძალზედ აქტუალურია და მასზე ზრუნვა სიცოცხლისათვის მნიშვნელოვანია. გისურვებ წარმატებებს!
ReplyDelete