Popular posts from this blog
მერვე დღის რეფლექსია
ტრენინგის დასაწყისში ტრენერმა გაგვაცნო ტრენინგის მერვე დის მიზნები.დავიწყეთ მუშაობა პროექტის გეგმაში.ვიმუშავეთ სასწავლო პროცედურებზე.გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების რესურსებს.ტრენერი გვესაუბრა გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე და ბლუმის ტაქსონომიაზე. ვისაუბრეთ შემდეგ საკითხებზე: როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეებს დამოუკიდებელი სწავლების უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებაში? როგორ დავაკმაყოფილო მოსწავლეთა განსხვავებული საჭიროებები? შევქმენით საზიარო დაფა ონლაინ პროგრამაში"padlet.com" რომელსაც გავაზიარებ ბლოგზე.
ქალბატონო ნინო,გავეცანი თქვენს პრეზენტაციას.მაინტერესებს:
ReplyDelete1.რა ასაკის ბაცშვები იქნებიან ჩართული პროექტის შესრულებაში?
2.რა სამუშაოები შესრულდება?
3 რა დროში შესრულდება პროექტი?
კომენტარები:
საკმაოდ აქტუალური და დროული საკითხებია განხილული თქვენს პროექტში.
თქვენი პროექტიდან კარგად ჩანს ის კონკრეტული საკითხები, რომელიც მნიშვნელოვანია დღეს.
რჩევის სახით გეტყოდით:
კარგი იქნებოდა მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდა სხვადასხვა აქტივობის შესრულებაში.
გავეცანი პროექტის შინაარს, საკმაოდ სრულყოფილად არის წარმოდგენილი მიზანი და აქტივობები. მოსაწონია მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა და აქედან გამომდინარე, ვფიქრობ, რომ თქვენს მიერ გაწეული შრომა ნაყოფიერი იქნება. დღეისათვის აღნიშნული პრობლემა ძალზედ აქტუალურია და მასზე ზრუნვა სიცოცხლისათვის მნიშვნელოვანია. გისურვებ წარმატებებს!
ReplyDelete